Snapchat

Snapchat er perfekt for sanntid markedsføring fordi det gir publikumet live-adgang. Du kan bruke det til produktlanseringer og messer. Snapchat gjør publikumet spent fordi du gir et annerledes, mer autentisk syn av hva som foregår på eventen.

Snapchat

Gi adgang til live-eventer:

Snapchat er perfekt for sanntid markedsføring fordi det gir publikum live-adgang. Du kan bruke det til produktlanseringer og messer. Snapchat gjør publikum spent fordi du gir et annerledes, mer autentisk syn av hva som foregår på eventen.

Vis privat innhold:

Du kan også bruke Snapchat til å vise publikum spesielt innhold som de ikke får på andre digitale plattformer. Tenk ut noe som overrasker dine følgere.

Promoter og hold konkurranser:

Alle elsker sosiale medier-giveaways og promoteringer, så tenk på måter du kan få dine følgere til å fortsette å komme tilbake for å få mer. Eksempelvis kan du tilby promoteringskoder eller avslag for publikum som ser på hele snap-storyen din eller spørre dem om å ta en snap mens de holder ditt produkt. Flere selskaper har hatt stor suksess med denne metoden.

Ta med følgerne dine bak forhenget:

Med snapchat, kan du gi «behind the scenes» innhold på fellesskapet, som hjelper til med å engasjere følgerne dine. Film bursdager, fredagsettermiddager eller når firmaet er ute sammen. Her får du sjansen til å vise hvor gøy firmaet ditt har det.

Utnytt relasjoner til kjente personer:

Snapchat brukes av vanlige mennesker og kjendiser. Dette gir mange muligheter for å vise seg frem til sitt publikum. Hvis noen fra ditt selskap møter en kjent person, så er det lurt å få han/hun til å spille inn en video eller ta et bilde for å promotere bedriften. Dette styrker personligheten til selskapet.

snapchat

Kontakt oss

Våre tjenester